Reklamacje i zwroty
z dnia
1.Wszystkie towary w naszej ofercie objęte są gwarancją
producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja,
rozpoczyna się w dniu sprzedaży (chyba, że na dany towar jest ustalony inny
okres gwarancji). Gwarancja nie obejmuje:
1.1. wad i usterek towarów powstałych podczas transportu,
1.2. wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem
czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne
itp.,
1.3. wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania,
błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,
2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie
elektronicznej lub w formie pisemnej - wykorzystując umieszczony poniżej
formularz reklamacyjny (Załącznik 3) - na adres Sklepu internetowego i-dom24.pl.
podany w górnej części Regulaminu, na koszt Sklepu.
3. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba
że Sklep internetowy i-dom24.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności
dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub
naprawiony przez Sklep oraz wtedy, gdy Sklep internetowy i-dom24.pl nie
wymienił produktu na wolny od wad, ani wady nie usunęła.
4. Sklep internetowy i-dom24.pl rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne z tytułu
rękojmi w terminie 14 dni, licząc od daty jej otrzymania w prawidłowej
postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep internetowy i-dom24.pl nie
ustosunkuje się do żądania Klienta, oznacza to, iż uznało żądanie za
uzasadnione.
5. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego
produktu, koszty dostawy ponosi Sklep internetowy i-dom24.pl. W celu odesłania
zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana
wartość" (lub równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego towaru. Kwota
ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik 3
Formularz reklamacyjny
Produkt (nazwa / model / id): …………………………………………………………………………
Data nabycia _ _ | _ _ | _ _ _ _
Dokument sprzedaży: ..............................................................................
Opis (sposób lub przyczyna powstania) uszkodzenia:
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
Dane Klienta:
Imię: ………………………………………… Nazwisko: ……………………………………………………
Adres:……………………………………………………………………………………….....…………………
Kod pocztowy: ……………………… Miejscowość: …………………………....…………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………...…………………
…………………………………………………………
Data i podpis Klienta
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
Decyzja
Reklamacja zostaje rozpatrzona: pozytywnie* / negatywnie *
*)niepotrzebne skreślić
…………………………………………………………
Data i podpis obsługi